Bruiloften

april 30, 2017

Jullie gaan trouwen? Gefeliciteerd! Voor de fotografie zijn jullie bij mij helemaal aan het goede adres. Ik hou van creatieve, kleine tot middelgrote bruiloften met een persoonlijke touch. In een botanische kas, in de tuin van je ouders, in het bos, in een grote oude loods, in een mooi kerkje, in het weiland of tussen de heuvels in de Ardennen, niets is mij te gek en de bruiloften die ik vastleg zijn dan ook iedere keer weer verschillend en allemaal uniek. Dat maakt mijn werk juist zo leuk! Zelfs als jullie nog helemaal in de beginfase zitten van de bruiloft plannen vind ik het fantastisch om mee te denken in jullie proces. Ik fotografeer maximaal rond de 20 huwelijken per jaar dus als jullie er zeker van willen zijn dat ik de dag kom vastleggen aarzel dan niet om contact op te nemen. Ik hoor dan graag álles over jullie grote dag! Tarieven vanaf 900 euro.


You Might Also Like

0 reacties

About Me

Like us on Facebook

Popular Posts